Знамя труда
Главная | Каталог статей | Регистрация | Вход
 
Воскресенье, 05.05.2024, 00:28
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта
Категории каталога
Районный совет [1]
Райгосадминистрация [20]
Информирует КРУ [2]
Информирует налоговая служба [9]
Информирует Пенсионный фонд [13]
Информирует служба занятости [9]
К-Днепровское газовое хозяйство [2]
Документы [11]
Городской совет [4]
Мини-чат
Главная » Статьи » Официально » Информирует Пенсионный фонд

Звернення громадян, як основа роботи Пенсійного фонду
  Питання, пов'язані з прийомом громадян та реалізацією ними конституційного права на звернення, завжди є актуальними для органів державної влади всіх рівнів і, особливо, органів Пенсійного фонду. Часто пенсіонери, інші громадяни  відвідувачі управління налаштовані не слухати, а сперечатися, доводити власне бачення ситуації. Разом з тим, відвідувачі гостро відчувають як бюрократичний підхід, так іспівчуття, бажання допомогти. Тому в управлінні ми намагаємось організувати всі належні умови, аби люди похилого віку відчули увагу до себе та своїх наболілих проблем, отримали зрозумілі, аргументовані та переконливі відповіді на запитання.
  Протягом 2008 року з різних питань діяльності Пенсійного фонду звернулося 3901 громадянин, що в 4 рази більше ніж в 2007 році.
  Основними причинами зростання кількості звернень є необхідність отримання громадянами додаткової інформації та роз'яснень у зв'язку із запровадженням нових законодавчих актів щодо пенсійного забезпечення (січень, березень, липень, жовтень 2008року), масові перерахунки пенсій.
  Об'єктивними є і передумови збільшення кількості звернень і серед окремих категорій громадян. Так, із загальної кількості громадян, що звернулися до управління, 1250 (32%)  „Діти війни".
  В управлінні затверджені заходи спрямовані на якісну підготовку відповідей на звернення громадян, забезпечення прав заявників на ознайомлення з матеріалами перевірок, підвищення персональної відповідальності за випадки неякісного розгляду звернень громадян.
  Результатом є відсутність повторних звернень громадян до управління (2007 рік - 1), відсутність заявників, що бажали взяти участь в перевірці поданих ними звернень.
  За зверненнями громадян до прокуратури інформація надана за 2 заявами, до головного управління – за 16 заявами. Всього до управління надійшло 971 письмове звернення, в тому числі від дітей війни 932, з інших питань  39.
  Прийом громадян в управлінні здійснюється з 8 до17 години, керівництвом управління  згідно затвердженого графіку, щоденно працює громадська приймальня.
  На особистому прийомі начальника управління та заступників безпосередньо в управлінні побувало 231 особа, прийнято начальником управління - 82 особи.
  У зв'язку з особливостями проживання населення району, великої протяжності сіл, наявності віддалених населених пунктів, для забезпечення інформованості осіб, найбільш результативними є виїзні прийоми громадян, зустрічі в трудових колективах і за місцем проживання громадян.
  Протягом 2008 року для вирішення проблем пенсійного забезпечення людей похилого віку та інвалідів здійснено:
  – 19 виїзних прийомів, прийнято 173 особи (з них начальником управління прийнято 71 особа, що на 47 осіб більше ніж в минулому році);
  – 18 зустрічей за місцем проживання громадян (з них начальником управління - 6, присутні - 245 осіб;
  – 5 зустрічей в трудових колективах, де значна кількість працюючих інваліди, присутні - 292 особи.
  Слід зауважити, що усні прохання в загальній кількості звернень становили більше 70  відсотків (2930), що доводить переваги та оперативність особистого спілкування з громадянами для вирішення певних проблем або, як мінімум, грамотне пояснення неможливості їх розв'язання.
  До громадської приймальні, що працює в управліннів щоденному робочому режимі протягом 2008 року звернулось 1453 особи, що на 1178 осіб більше ніж в2007 році.
  Особливу увагу приділено обслуговуванню громадянз обмеженими фізичними можливостями. На виконання Указу Президента України від 18.12.2007 № 1228 „Про додаткові невідкладні заходи щодо створення сприятливих умов для життєдіяльності осіб з обмеженими фізичними можливостями" управлінням проведені виїзди до 90 осіб цієї категорії по віддалених селах району, зустріч з головами квартальних комітетів міста, 5 особам направлені інформаційні повідомлення пропроведені перерахунки пенсій.
  Для зручності населення району деякі питання призначення і виплати пенсій в оперативному порядку можуть бути вирішенні за телефоном „гарячої" та „прямої" телефонних ліній. З початку року послугами „гарячої" телефонної лінії скористалися 1001 особа,та 72 особи  „прямої" лінії, що на 726 осіб більше ніж в минулому році. Більшість звернень стосується розрахунку розміру пенсії, підвищень, надбавок.
  Для інформування громадян про основні напрями пенсійного реформування, роз'яснення нормативноправових актів з пенсійного забезпечення та висвітлення діяльності Фонду в управлінні обладнано 16 інформаційних стендів.
  В управлінні розроблені буклети з пенсійної тематики, де роз'яснюється механізм нарахування внесків, призначення і перерахунку пенсій тощо. Ця інформація стає в нагоді всім відвідувачам управління Пенсійного фонду, знайти відповіді на свої запитання навіть без консультації зі спеціалістом.
  Протягом 2008 року в місцевій пресі оприлюднені 41 інформаційно-роз'яснювальних матеріали, здійснено 13 виступів на радіо.
  Управлінням проводиться підготовча робота щодо розширення доступу застрахованих осіб і пенсіонерів до їхніх персональних даних у системі персоніфікованого обліку. В лютому 2009 року планується встановлення інформаційного кіоску.
  Стан роботи зі зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі, регулярно аналізується наробочих нарадах.
  Звернення громадян до управління Пенсійного фонду є лакмусовим папірцем ефективності повсякденної роботи на місцях та державної політики в сфері пенсійного забезпечення в цілому. Постійна і клопітка робота з людьми дає важливий соціологічний матеріал, який повинен прислужитися справі формування громадського суспільства, стати нормою в роботі пенсійників.


Л.М. КУЗЬМЕНКО,
начальник управління
Категория: Информирует Пенсионный фонд | Добавил: ANRI (16.03.2009)
Просмотров: 481 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Форма входа
Поиск
Друзья сайта
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Рейтинг 'Моё Запорожье' TOP.zp.ua Запорожье. Городской портал. Украинский портАл Техно новости Диетическое питание для гурманов. Кулинарные рецепты. Психологические тесты. Информация. Новости Запорожья. Добавить сайт в каталог Rambler's Top100
Copyright MyCorp © 2024